Sunday, April 5, 2009

saya sudah 21!!

rabu,1 april 2009, jam 2230..

sign in-sign out..page cannot be displayed..

"ala...tenet ni..buat hal plak..buhsan nyeeee!tito la!"

aku berkata sendirian smbil menjeling ke timbunan buku and notes yg menunggu tuk di settlekan..aih..kesian kat buku ngan notes2 tu sume..mereka hanya di belek tanpa di baca dan di hayati sepenuhnya..tp apakan daya..keinginan aku tuk tito lebih kuat dr keinginan aku tuk membaca..ku pandang sekeliling..

"aih..mane hp ni..senyap plak die mlm ni(sambil mencari2 kelibat hp)..alamak..ni mesti tertinggl dlm kete..nasib ko la hp..setiap hari tempat tito ko dlm bumble bee..nak buat camne..nasib badan..hahaha"

ape lagi..aku capai bantal..bermulalah episod aku di dlm khayalan mimpi yg x penah aku igt mimpi2 tuh..cume berniat dlm hati..huh..ya Allah, ko kejutkan aku pkol 6 tau..sbb aku ade klas pkol 8 esok..halang aku dr tito blk pas solat subuh~

keesokan paginya~
aku bgn tepat jam 0600 pagi..Alhamdulillah..aku di beri masa tuk menggosok bj..so..aku boleh pakai bj kurung hari ini..dah lama x pkai bj kurung..jam 0715 aku da mengejutkan bumble bee dr tidurnya...aku biarkan bumble bee melakukan 'exercise warming up' supaya dia dpt berkhidmat dgn baik hari itu..tibe2..ah...ni pun hp..aku da agak da..mest ko duk dlm kete ni berfoya2 ngan aircond semulajadi nih..hish~

aku belek hpku..huh ade lebih kurang 20 msg+6 misscall..huh..sape msg ngan call aku nih..ade pape yg jad ke?aku bukak msg satu persatu.."HAPPY BITHDAY AIN!!!"
aku tertanya~ari ni hari ape?bape haribulan?
khamis, 2 APRIL 2009..ahah! birthday aku! camne aku leh lupa..huhuhu...
adeih!

tuh je yg nak ngarut kat cni..sorry eh sbb mengarut..thanks sume sbb wish..semoga Allah juga memberkati kalian~

p/s : sy terima macam2 dr pop princesses sy..thanks ek pop princesses..luv u so much!

8 comments:

shu comel :p said...

ain!!
awk dah tido kan ms awk tingalkan sy hehe..:P
pastu ade adegan yg sy malu hehe.. sbb sir kenekan sy dlm clss sbb "ABC".. "air Batu cmpur" hahah..
cepat2 mai sini.. nak ketemu sm ain:P

haa awk hutang ngan sy!!
kata nak g daftar sm2 sy tunggu tau..=D

nurul said...

salam.. bt adik yg disayangi, smoga hidupmu diberkati & diredhai Allah... smoga beroleh kebahagian dunia wa akhirat.. amiin..=)

aNfaLafNa said...

luv u too cayam~;)

p/s:hadiah awk nih jgn lupe tuntut ye.sudah dbalut.haha~:p

Habibah AR. said...

YAY dah boleh mengundi. :D

ainies said...

shu comel~
ahaks! maaf la shu..wala' sy berada di tempat lain ketika itu..sy terpaksa tingglkan sy..maaf ye cayam?
huh!sy nak g daftar..ari jumaat ni..jom?

nurul~
wasalam..mekaseh ya kak nurul..moga Allah juga meredhai & memberkati kamu..towards mardhatillah...!takbir3x!

aNfaLafNa~
saya malu sambil blushing..jupe awak jap lag LOL!

crimsonskye~
heeee~akak tu..bile nak daftar nyeee?

aNfaLafNa said...

thanx dtg blik saye td.tau2 je saye wend0 awk.haha~:p :p *blushing*

p/s: nk it0t gak gi dftr!:D

shu comel :p said...

nak itot!!! bg tau bila yep!.. tp ramai je sbb 1 kaunter je bukak sedeyh gila hoho...:P

ainies said...

aNfaLafNa~
same2...hehe.sy tau awak rindu sy..that's why le buat surprise tuh..jom2 daftar mengundi!

shu x comel~
jgn riso...awak antara list teratas sy..nnt bile sy nak peg..sy btau eh~