Thursday, December 20, 2007

ya ALLAH!!kuat kan lah hati ini....

senyum itu x bermakna gembira...dlm meniti hidup yg penuh ranjau ini..
hanya itu shj yg mampu ku buat spy aku sentiasa tabah menghadapi ape shj dugaan dtg melanda.. dlm diam..hati ku memberontak sendiri.x mampu ku luahkan kpd sesiapa..
x mampu ku keluarkan ia..hanya berharap segala yg terjdi pergi dgn begitu sahaja..
ya Allah..segala yg dtg ini dr Engkau..aku redha atas setiap yg terjadi..maka tetapkan lah hati ini..tetapkan hati ini utk berjuang di jalan-Mu..ku tahu..
Engkau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang....
hidup ini umpama roda..kdg2 kite di atas..kdg2 di bawah..cume setiap yg akan berlaku x
dpt ku jangka..kdg2 dlm kehidupan ini..kite terpaksa menerima apa shj yg dtg.
walau pahit mana dugaan itu...walau dalam mana ia bisa melukakan hati ini..kite terpaksa terima.
CINTA.
cinta menjanjikan kebahagiaan? sering ku berfikir sendirian..cinta itu aku punya?atau hanya permainan? hurm..aku x di beri pilihan..melainkan terima shj dgn rela hati..walau ape terjadi...aku hanya mempunyai pilihan itu..
sering ku fikir...mengapa aku tidak selama-lamanya menjadi anak kecil.
x perlu ku fikir ttg semua ini...x perlu ku hadapi semua ini..tp ku tahu..semua ini terjadi kerana Dia menyayangi ku..semuga ku tabah menghadapi semua ini.....

manisnya senyuman mu..my lil balqis

No comments: